Neva Be Replaced
永不被取代

Baby i love you (i love you) and I'll never let you go(let you go),
寶貝我愛你,我絕不讓你走
But if I have to, boi I think that you should know(think that u should know),
如果一定要,我想你應該知道
All the love we made (love we made)can never be erased(erased)
你我的親密關係永不被抹滅
And I promise you that you will never be replaced
我也答應你,你永遠不會被取代


I love you,
我愛妳
yes I do(yes I do)
是真的
I'll be with you
我要和你在一起
as long as you want me to
只要你要我
until(until)the end (the end) of time (of time)
直到地老天荒

From the day I met you
從我們初次相遇的那天起
I knew we'd be together
我就知道我們會在一起
And now I know I wanna be with you forever
而現在我知道我們會永遠在一起
I wanna marry you
我要嫁給你
and I wanna have your kids(have ur kids)
我要替你生個寶貝(我們兩個的寶貝)
Things could never compare to the feeling of your kisses,
這些事都不能和你的吻相比
I can say I'm truly happy to this day
我很高興我們可以到這個地步
You make me thank god that I live my life everyday
感謝天!你可以讓我每天過這樣的生活
There's never been a doubt
這是無庸置疑的
in my mind
在我心中
That I regret ever having you by my side
我為讓你陪在我身旁表示抱歉
But if the day comes that I have to let you go
但是如果有一天,我必須讓你離開
I think there's something I should probably let you know
我想有些事情必須讓你知道
Enjoyed everyday that I spent with you
我享受和你在一起的每一天
and I will miss you cuz I'm happy that I had you at all
我會懷念你,因為擁有妳讓我很快樂


I love you,
我愛妳
yes I do
是真的
I'll be with you
我要和你在一起
as long as you want me to
只要你也要我
until (until)the end (the end) of time (of time)
直到地老天荒
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 RenJay 的頭像
    RenJay

    εїз淘氣εїз

    RenJay 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()